pagina

pruduttu

GMP22-TBC2248 Motore à riduttore planetariu senza spazzole CC senza core DC à coppia elevata 12V 24V di diametru 22 mm

Un riduttore planetariu hè un riduttore spessu adupratu cumpostu da l'ingranaggio planetariu, l'ingranaggio solare è l'ingranaggio à corona esterna. U so cuncepimentu hà e caratteristiche di shunt, decelerazione è ingranamentu multi-dente per aumentà a coppia di uscita, una maggiore adattabilità è efficienza di u travagliu. Di solitu pusizionatu in u mezu, l'ingranaggio solare trasmette coppia à l'ingranaggio planetariu mentre giranu intornu à ellu. L'ingranaggio planetariu ingrana cù l'ingranaggio à corona esterna, chì hè l'alloghju inferiore. Offremu motori supplementari chì ponu esse aduprati cù un picculu riduttore planetariu per migliurà e prestazioni, cumpresi i motori CC à spazzole, i motori CC senza spazzole, i motori passo-passo è i motori senza core.


imagine
imagine
imagine
imagine
imagine

Dettagli di u produttu

Specificazione

Etichette di u produttu

Video

Applicazione

Vantaghji di una scatula di riduzzione planetaria
1. Coppia elevata: Quandu ci sò più denti in cuntattu, u mecanismu pò trattà è trasmette più coppia in modu più uniforme.
2. Robustu è efficace: Cunnettendu l'arburu direttamente à a scatula di cambiu, u cuscinettu pò riduce l'attritu. Aumenta l'efficienza mentre permette un funziunamentu più fluidu è un megliu rullu.
3. Precisione rimarchevule: Perchè l'angulu di rotazione hè fissu, u muvimentu di rotazione hè più precisu è stabile.
4. Menu rumore: I numerosi ingranaggi permettenu più cuntattu cù a superficia. I salti sò guasi inesistenti, è u rollu hè assai più dolce.

Parametru

Vantaghji di i motori brushless senza core dc di a serie TBC
1. A curva caratteristica hè piatta, è pò funziunà nurmalmente à tutte e velocità in cundizioni di carica nominale.
2. A causa di l'usu di un rotore à magneti permanenti, a densità di putenza hè alta mentre u vulume hè mudestu.
3. Inerzia bassa è qualità dinamiche migliorate
4. Gradu, nisun circuitu di partenza speciale. Un controller hè sempre necessariu per mantene u mutore in funzione. Pudete ancu aduprà stu controller per cuntrullà a velocità.
5. A frequenza di i campi magnetichi di u statore è di u rotore hè equivalente


  • Precedente:
  • Dopu: