L'articuli chì discuteremu in questu capitulu sò:
Precisione di velocità/morbidezza/durata è manutenibilità/generazione di polvere/efficienza/calore/vibrazioni è rumore/contromisure di scaricu/ambiente d'usu
1. Girostabilità è precisione
Quandu u mutore hè guidatu à una velocità stabile, mantene una velocità uniforme secondu l'inerzia à alta velocità, ma varia secondu a forma di u core di u mutore à bassa velocità.
Per i motori brushless à fessure, l'attrazione trà i denti à fessure è u magnetu di u rotore pulserà à bassa velocità. Tuttavia, in u casu di u nostru mutore brushless senza fessure, postu chì a distanza trà u core di u statore è u magnetu hè costante in a circunferenza (vale à dì chì a magnetoresistenza hè costante in a circunferenza), hè improbabile chì pruduci increspature ancu à basse tensioni. Velocità.
2. Durata di vita, manutenibilità è generazione di polvere
I fattori più impurtanti quandu si paragunanu i motori à spazzole è senza spazzole sò a durata, a manutenibilità è a generazione di polvere. Siccomu a spazzola è u cummutatore si toccanu quandu u mutore à spazzole gira, a parte di cuntattu si consumerà inevitabilmente per via di l'attritu.
Cusì, tuttu u mutore hà bisognu d'esse rimpiazzatu, è a polvera per via di i detriti d'usura diventa un prublema. Cum'è u nome suggerisce, i mutori senza spazzole ùn anu micca spazzole, dunque anu una vita megliu, una manutenibilità megliu è producenu menu polvera cà i mutori cù spazzole.
3. Vibrazioni è rumore
I motori à spazzole producenu vibrazioni è rumore per via di l'attritu trà a spazzola è u cummutatore, mentre chì i motori senza spazzole ùn a producenu micca. I motori senza spazzole à fessura producenu vibrazioni è rumore per via di a coppia di fessura, ma i motori à fessura è i motori à tazza cava ùn a producenu micca.
U statu in u quale l'asse di rotazione di u rotore si svia da u centru di gravità hè chjamatu squilibriu. Quandu u rotore squilibratu gira, si generanu vibrazioni è rumore, è aumentanu cù l'aumentu di a velocità di u mutore.
4. Efficienza è generazione di calore
U rapportu trà l'energia meccanica in uscita è l'energia elettrica in entrata hè l'efficienza di u mutore. A maiò parte di e perdite chì ùn diventanu micca energia meccanica diventanu energia termica, chì riscalderà u mutore. E perdite di u mutore includenu:
(1). Perdita di rame (perdita di putenza per via di a resistenza di l'avvolgimentu)
(2). Perdita di ferru (perdita di isteresi di u core di u statore, perdita di currenti parassite)
(3) Perdita meccanica (perdita causata da a resistenza à l'attritu di i cuscinetti è di e spazzole, è perdita causata da a resistenza à l'aria: perdita di resistenza à u ventu)

A perdita di rame pò esse ridutta ispessendu u filu smaltatu per riduce a resistenza di l'avvolgimentu. Tuttavia, se u filu smaltatu hè fattu più grossu, l'avvolgimenti saranu difficiuli da installà in u mutore. Dunque, hè necessariu cuncepisce a struttura di l'avvolgimentu adatta per u mutore aumentendu u fattore di ciclu di travagliu (u rapportu trà u cunduttore è l'area di a sezione trasversale di l'avvolgimentu).
Sè a frequenza di u campu magneticu rotante hè più alta, a perdita di ferru aumenterà, ciò chì significa chì a macchina elettrica cù una velocità di rotazione più alta genererà assai calore per via di a perdita di ferru. In e perdite di ferru, e perdite di currenti parassite ponu esse ridutte assottigliendu a piastra d'acciaio laminata.
In quantu à e perdite meccaniche, i motori à spazzole anu sempre perdite meccaniche per via di a resistenza di attritu trà a spazzola è u cummutatore, mentre chì i motori senza spazzole ùn l'anu micca. In termini di cuscinetti, u coefficientu di attritu di i cuscinetti à sfera hè più bassu di quellu di i cuscinetti à strisciamentu, ciò chì migliora l'efficienza di u mutore. I nostri motori utilizanu cuscinetti à sfera.
U prublema cù u riscaldamentu hè chì ancu s'è l'applicazione ùn hà micca limite à u calore stessu, u calore generatu da u mutore riducerà e so prestazioni.
Quandu l'avvolgimentu si riscalda, a resistenza (impedenza) aumenta è hè difficiule per a corrente di scorrere, ciò chì provoca una diminuzione di a coppia. Inoltre, quandu u mutore si riscalda, a forza magnetica di u magnetu serà ridutta da a smagnetizazione termica. Dunque, a generazione di calore ùn pò esse trascurata.
Siccomu i magneti di samariu-cobaltu anu una smagnetizazione termica più chjuca cà i magneti di neodimiu per via di u calore, i magneti di samariu-cobaltu sò scelti in applicazioni induve a temperatura di u mutore hè più alta.

Data di publicazione: 21 di lugliu di u 2023