1. Introduzione di u produttu
Progressione: U numeru di ingranaggi planetari. Siccome un inseme di ingranaggi planetari ùn pò micca risponde à u rapportu di trasmissione più grande, qualchì volta sò necessarii dui o trè insiemi per risponde à i requisiti di u rapportu di trasmissione più grande di l'utente. Cù l'aumentu di u numeru di ingranaggi planetari, a lunghezza di u riduttore à 2 o 3 stadii aumenterà è l'efficienza diminuirà. Ghjocu di ritornu: L'estremità di uscita hè fissa, l'estremità di entrata gira in sensu orariu è antiorariu, in modu chì l'estremità di entrata produce una coppia nominale +-2% di coppia, l'estremità di entrata di u riduttore hà un picculu spostamentu angulare, u spostamentu angulare hè u ghjocu di ritornu. L'unità hè minuti, chì hè un sessantesimu di gradu. Hè ancu cunnisciutu cum'è u spaziu posteriore. Cù u sviluppu cuntinuu di l'industria di i riduttori, sempre più imprese utilizanu u riduttore, u riduttore planetariu hè un pruduttu industriale, u riduttore planetariu hè un mecanismu di trasmissione, a so struttura da un anellu internu strettamente cumbinatu cù l'alloghju di a scatula di cambiu, u centru di i denti di l'anellu hà un ingranaggio solare azionatu da una putenza esterna, In mezu, ci hè un inseme di ingranaggi planetari custituitu da trè ingranaggi disposti in parti uguali nantu à u vassoio. L'inseme di ingranaggi planetarii hè sustinutu da un arburu di putenza, un anellu internu è un ingranaggio solare. Quandu u dente solare hè guidatu da a putenza laterale di a forza, pò guidà l'ingranaggio planetariu per rotà è seguità a traccia di l'anellu dente internu longu u centru. A rotazione di u pianeta guida l'arburu di uscita cunnessu à u vassoio per pruduce a putenza. Usendu u convertitore di velocità di l'ingranaggio, u numeru di giri di u mutore (motore) hè rallentatu à u numeru desideratu di giri, è si ottiene u mecanismu di coppia più grande. In u mecanismu di riduttore utilizatu per trasferisce a putenza è u muvimentu, u riduttore planetariu hè un riduttore di precisione, u rapportu di riduzione pò esse precisu da 0,1 RPM à 0,5 RPM/min.


2. Principiu di funziunamentu
Si compone di un anellu internu (A) chì hè strettamente cunnessu à l'alloghju di a scatula di ingranaggi. In u centru di l'anellu ci hè un ingranaggio solare azionatu da una putenza esterna (B). In mezu, ci hè un ingranaggio planetariu cumpostu da trè ingranaggi ugualmente divisi nantu à u vassoio (C). Quandu u riduttore planetariu aziona i denti solari da u latu di a forza, pò fà rotà l'ingranaggio planetariu è seguità a traccia di l'anellu di ingranaggio internu per girà longu u centru. A rotazione di a stella aziona l'arburu di uscita cunnessu à u vassoio per pruduce putenza.


3. Decomposizione strutturale
A struttura di trasmissione principale di u riduttore planetariu hè: cuscinettu, rota planetaria, rota solare, anellu di ingranaggi interni.

4. Vantaghji
U riduttore planetariu hà e caratteristiche di piccula dimensione, pesu ligeru, alta capacità portante, longa vita di serviziu, funziunamentu fluidu, bassu rumore, grande coppia di uscita, altu rapportu di velocità, alta efficienza è prestazioni sicure. Hà e caratteristiche di shunt di putenza è ingranamentu multi-denti. Hè un novu tipu di riduttore cù una larga versatilità. Applicabile à l'industria tessile ligera, strumenti medichi, strumenti, automobili è altri campi.
Data di publicazione: 08 marzu 2023