pagina

Industrie servite

Robot strisciante

imagine (1)

Telerobot

I robot telecomandati facenu sempre più u travagliu in emergenze cum'è a ricerca di sopravviventi di edifici crollati.

allume-spazzolatu-1dsdd920x10801

A rilevazione di materiali potenzialmente periculosi, situazioni d'ostaggi o altre misure di applicazione di a legge è di lotta contr'à u terrurismu. Questu equipagiu speciale di funziunamentu à distanza usa micromotori d'alta precisione invece di travagliadori umani per realizà l'operazioni periculose necessarie, ciò chì pò riduce significativamente u risicu per u persunale implicatu. A manipulazione precisa è a manipulazione precisa di l'arnesi sò dui prerequisiti impurtanti.

Cù l'evoluzione è u migliuramentu di a tecnulugia, i robot ponu esse applicati à compiti più cumplessi è sfidanti. Di cunsiguenza, i robot sò oghje sempre più cumunimenti aduprati in emergenze chì sò troppu periculose per l'omu - cum'è parte di operazioni industriali, misure di l'ordine publicu o misure antiterroristiche, cum'è l'identificazione d'uggetti suspetti o a disinnesca di bombe. Per via di tali cundizioni estreme, sti veiculi manipulatori devenu esse u più cumpatti pussibule per risponde à esigenze specifiche. I so bracci di presa devenu permette mudelli di muvimentu flessibili mentre dimostranu a precisione è a putenza necessarie per gestisce una varietà di compiti diversi. Ancu u cunsumu energeticu ghjoca un rolu chjave: più efficiente hè l'azionamentu, più longa hè a durata di a batteria. I micromotori speciali ad alte prestazioni sò diventati una parte impurtante di u campu di i robot telecomandati, rispondenu perfettamente à tali bisogni.

Questu vale ancu per i robot di ricunniscenza più compatti.

imagine (4)
allume-spazzolatu-1dsdd920x10801

Chì sò dotati di camere è qualchì volta ancu ghjittati direttamente in u situ d'usu, dunque devenu esse capace di resiste à scosse, altre vibrazioni è polvere o calore in zone più potenzialmente periculose. In questu casu, nisun umanu pò andà à travaglià direttamente per circà i sopravviventi. L'UGV (veiculi terrestri senza cunduttore) ponu fà precisamente questu. È, grazie à u micromotore FAULHABER DC, accumpagnatu da un riduttore planetariu chì aumenta a coppia, sò estremamente affidabili. A piccula dimensione di l'UGV permette ricerche senza rischi di edifici crollati è invia immagini in tempu reale, rendenduli un strumentu di decisione impurtante per i soccorritori d'emergenza quandu si tratta di risposte tattiche.

imagine (5)

Motore è ingranaggi di precisione CC fatti di un dispositivu di trasmissione compactu adattatu per una varietà di compiti di guida. Quessi robot sò robusti, affidabili è economici.

allume-spazzolatu-1dsdd920x10801

Oghje, i robot mobili sò cumunemente usati in situazioni critiche induve ci hè un risicu significativu per l'omu è in alcune parti di l'operazioni industriali.

imagine (3)
allume-spazzolatu-1dsdd920x10801

Misure di l'applicazione di a lege o antiterrorismu, cum'è l'identificazione d'uggetti suspetti o u disarmu di bombe. In questi casi estremi, questi "operatori di veiculi" sò tenuti à risponde à bisogni specifici. A manipulazione precisa è a gestione precisa di l'arnesi sò dui prerequisiti basi. Benintesa, u dispusitivu deve ancu esse u più chjucu pussibule per passà per passaggi stretti. Naturalmente, l'attuatori utilizati da tali robot sò abbastanza rimarchevuli. I micromotori speciali d'altu rendimentu sò diventati una cumpunente impurtante.

imagine (2)

Chjucu, ligeru è putente

Dittu chistu, alzà 30 kg à a fine di u bracciu hè digià una bella sfida.

allume-spazzolatu-1dsdd920x10801

À u listessu tempu, i travaglii specifichi richiedenu precisione piuttostu chè forza bruta. Inoltre, u spaziu per u gruppu di u bracciu hè assai limitatu. Dunque, l'attuatori leggeri è cumpatti sò indispensabili per e pinze. Per risponde à questi requisiti sfidanti, assicuratevi chì a pinza sia capace di rotà di 360 gradi pur mantenendu a precisione è a capacità necessarie per gestisce una varietà di travaglii diversi.

U cunsumu energeticu ghjoca ancu un rollu chjave quandu si utilizanu dispositivi alimentati da batteria. Più alta hè l'efficienza di trasmissione, più longu hè u tempu di serviziu. U "prublema di trasmissione" hè risoltu cù un micromotore CC cù ingranaggi planetari è freni. U mutore di a serie 3557 pò funziunà finu à 26w à una tensione nominale di 6-48v, è inseme cù l'ingranaggi preimpostati di a serie 38/2, ponu aumentà a forza motrice à 10Nm. L'ingranaggi interamente in metallo ùn sò micca solu robusti, ma ancu insensibili à i carichi di piccu transitori. I rapporti di decelerazione ponu esse selezziunati da 3,7: 1 à 1526: 1. L'ingranaggi di u mutore compactu devenu esse disposti strettamente in a regione superiore di u manipulatore. A frenata integrata assicura a pusizione finale in casu di mancanza di corrente. Inoltre, i cumpunenti compacti sò faciuli da mantene, è e parti rotte ponu esse rimpiazzate rapidamente. Un altru vantaghju chjave: i putenti motori CC à spazzole richiedenu solu semplici cuntrolli di limitazione di corrente. U feedback di a forza di corrente hè applicatu à a leva di u telecomandu per via di una contropressione, dendu à l'operatore un sensu di forza per applicà a pinza o u "polsu". L'assemblea di trasmissione compacta hè cumposta da un mutore CC precisu è da un ingranaggio di regulazione. Adatta per diverse attività di guida. Sò putenti, affidabili è economici. U funziunamentu simplice di u mutore di cumpunenti standard risponde à i requisiti di economicu, rapidu è affidabile.